Dostava

Dostava

Za nas pakete dostavlja dostavna služba DPD ali Pošta Slovenije, ki pakete dostavi v najkrajšem možnem času. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko za ponovno dostavo dogovorite z dostavljavcem po telefonu ali elektronski pošti. Več o tem tukaj (Pošta Slovenije).

Opomba: S 1. aprilom 2019 bodo prejemnikom, ki se bodo odločili, da bodo paket prevzeli na eni od bencinskih servisov Petrol, dostave paketov in pobrane odkupnine dodatno zaračunali. Tako boste za storitev vročanja paketov odšteli 0,3 EUR ter za obdelavo odkupnine 0,85EUR. Dodatek ni prikazan v spletni trgovini, ker je to strošek, ki ga obračuna Petrol d.d. Prejemniki paketa bodo na dan dostave v SMS sporočilu predhodno obveščeni o dodatnem strošku, v kolikor se le-ti odločijo paket prevzeti na bencinskem servisu. Za dostavo na dom, v službo, pri menjavi naslova ali pri dostavi na Pošto Slovenije zgoraj omenjeni dodatni stroški niso zaračunani.

Izdelki, naročeni na Studentska-trgovina.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Našemu skladišču v Trzinu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno isti ali naslednji delovni dan.

 

 

 

Brezplačna dostava

Brezplačna dostava velja za naročilo, ki je višje ali enako od 60,00 EUR. Pri takšnih naročilih se brezplačna dostava upošteva avtomatsko na blagajni oz. pri zaključku naročila. Brezplačna dostava velja za klasično dostavo, posebna dostava pa se obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. 

 

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naš partner pakete dostavi na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila, kako prevzeti paket. Paket vas bo na prevzem čakal 1 teden, po tem času pa se bo vrnil nazaj k nam. V primeru, da izbranega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

 

Dostavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali ga zamenjali z drugim.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko pri nakupu vpišete želeni datum odpreme vašega paketa oz. nam to sporočite preko elektronske pošte ali po telefonu. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 040-325-185 ali nas kontaktirajte tukaj.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ob dostavi paketa ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek za vračilo paketa ali ponovne dostave novega paketa. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@studentska-trgovina.si ali po telefonu na številko 040-325-185. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, Pošta Slovenije ali DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z našo svetovalko se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.