POGOJI POSLOVANJA
Pogoji poslovanja spletne trgovine www.studentska-trgovina.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot-1) in ostalimi zakonskimi in podzakonskimi akti, ki so navedeni v nadaljevanju.
S spletno trgovino upravlja družba MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o., Stara cesta 22, 1230 Domžale, matična številka: 6988407000, družba je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI84375493, registrska številka 2016/768, direktor družbe je Luka Ropotar (v nadaljevanju: ponudnik).
Splošno
Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in potrošnikom, ki naroča izdelke preko spletne trgovine (v nadaljevanju: kupec). Kupca zavezujejo ti pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa, torej oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da soglaša z njihovo vsebino.
Ponudnik ima pravico spremeniti ali dopolniti te pogoje poslovanja in uporabnike o tem na primeren način obvestiti. Za primeren način se šteje objava novih pogojev poslovanja na spletni strani ponudnika.
Pri uporabi te spletne strani se uporabnik spletne strani seznani z informacijami o obdelavi osebnih podatkov (spletna povezava tukaj). Na spletni strani se pojavljajo povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji in ne ponudnik. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v vsebini.
OPOZORILO: Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena torej samo fizičnim osebam oz. končnim potrošnikom (B2C). Ponudnik ne omogoča prodaje pravnim osebam (B2B) in tudi ne daje možnosti izdaje računov pravnim osebam. To tudi pomeni, da niso možni naknadni popravki računov, ki glasijo na fizične osebe, na pravne osebe. Če želi uporabnik vzpostaviti B2B odnos s ponudnikom in kupiti večje količine izdelkov (celoten paket / karton / v minimalni nabavni vrednosti 5.000 evrov + DDV), se lahko obrne na ponudnikovo trgovino na debelo, in sicer na elektronski naslov info@studentska-trgovina.si.
Nakup brez registracije
Za nakup izdelkov ni potrebna registracija. Kupec na blagajni izpolni polja s potrebnimi podatki (e-poštni naslov, ime in priimek, naslov za dostavo ipd.). Na prvi strani blagajne, kjer se vnesejo podatki, lahko kupec označi polje »Shrani podatke za naslednjič«. Na ta način se kupec pri naslednjem nakupu izogne ponovnemu izpolnjevanju svojih podatkov.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo s kreditno kartico je popolnoma varno (več o varnem načinu plačevanja s kreditnimi karticami tukaj).
Čas in način dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Ponudnik vsa naročila obravnava sproti in ažurno. Če v času oddaje naročila izdelka ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave proizvajalca.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba Pošta Slovenije.
Cene in stroški dostave
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno drugače določeno. Ponudnik je davčni zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Ponudba v spletni trgovini velja do razprodaje zalog, razen če je navedeno drugače. Ob naročilu v vrednosti nad 60 evrov so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Ob naročilu v vrednosti do 60 evrov znašajo stroški pakiranja in dostave ne glede na težo, količino in velikost naročila 3,5 evra. Natančen znesek poštnine se izpiše pred potrditvijo naročila.
Postopek nakupa
Ko kupec izbere izdelek, ki ga želi kupiti, pritisne na gumb "Dodaj v košarico". V nakupovalni košarici se izpišejo količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želi kupec spremeniti količino določenega izdelka ali odstraniti izdelek iz košarice, pri posameznem izdelku izbere želeno število oz. s pritiskom na gumb »X« odstrani izdelek. Kupec nadaljuje s pritiskom na gumb "Nadaljuj na blagajno". Nato kupec vpiše svoje podatke, in sicer elektronski naslov ter podatke za dostavo (ime in priimek, naslov za dostavo in telefonsko številko), izbere način dostave, način plačila ter odda naročilo ali izbere ekspresni zaključek nakupa preko PayPal.
Po oddanem naročilu kupec na vpisani elektronski naslov prejme povzetek naročila. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Prodajna pogodba na spletnem mestu med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko kupec od ponudnika prejme e-poštno sporočilo o potrditvi oddaje naročila, razen če ponudnik s pisnim obvestilom, ki ga pošlje kupcu najkasneje v 48 urah po potrditvi naročila, odstopi od pogodbe, ker:
V primeru ponudnikovega odstopa od pogodbe je vsaka stranka dolžna drugi nemudoma vrniti, kar je od nje prejela. Kupec v tem primeru razen morebitnega vračila kupnine ter povrnitve morebitnih stroškov pošiljanja izdelka ponudniku ni upravičen do nobenega nadomestila ali odškodnine.
S pritiskom na gumb "Potrdi naročilo" kupec potrjuje, da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja, ki so objavljena na spletni strani ponudnika. Prodajna pogodba v slovenskem jeziku je kupcu dostopna v vsakem trenutku v spodnjem delu spletne strani.
Posebne ponudbe
Popusti, promocijske kode, spletne akcije in druge posebne ugodnosti se med seboj ne seštevajo, razen če je pri posameznem izdelku ali na oglaševalskem sporočilu drugače navedeno.
Preklic naročila
Kupec lahko prekliče svoje naročilo vse do trenutka, dokler izdelki niso odpremljeni na način, da ponudniku na elektronski naslov info@studentska-trgovina.si pošlje sporočilo o preklicu, z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu kupec po elektronski pošti prejme obvestilo o preklicu.
Pravica do odstopa od nakupa
V skladu z ZVPot-1 ima kupec pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v štirinajstih dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, ki je določen v prejšnjem stavku. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu, ki se nahaja tukaj ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Če je kupec izdelek že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Vračilo prejetih plačil ponudnik izvede nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelkov, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelkov.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračuna po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko / paket / tovor).
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca in prilagojen njegovim osebnim potrebam, izdelek, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo in izdelek, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe, kot tudi v ostalih primerih, ki so določeni v 135. členu ZVPot-1.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in neskladnosti izdelkov natančneje urejajo določbe ZVPot-1.
Kupec mora izdelke, ki jih bo vrnil, na ustrezen način pripraviti za transport, pri čemer lahko uporabi originalno ali drugo ustrezno oz. varno embalažo. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.
Naslov za vračilo izdelkov:
MEGASPLET D.O.O.
STARA CESTA 22
1230 DOMŽALE
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je dostavljeni paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije ob prevzetju paketa, in sicer pri dostavljavcu, ki mu je dostavil paket ali poslati sporočilo dostavni službi. V primeru, da želi kupec dodatne informacije glede poškodovane pošiljke, lahko kontaktira ponudnika na številko za podporo strankam, in sicer 040 325 185. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Če izdelek, za katerega se izda garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Za izdelke, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji in roki zapisani na veljavnem garancijskem listu ali računu ponudnika in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa.
Za reševanje reklamacij je pristojen proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis.
Proizvajalec je dolžan odpraviti napako v 30 dneh od dneva prejema zahteve kupca za odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom.
Kupec mora ob vračilu izdelka priložiti vse predmete oz. sestavne dele predmeta nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov na pooblaščen servis v garancijskem obdobju je obvezno predhodno obvestilo na elektronski naslov info@studentska-trgovina.si.
Neskladnost blaga oz. izdelkov
Če kupec meni, da kupljeni izdelek ni skladen s pogodbo, predvsem vendar ne izključno, ne ustreza opisu, vrsti, količini ter nima funkcionalnosti in drugih dogovorjenih lastnosti lahko obvesti ponudnika o neskladnosti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, vendar najkasneje v dveh letih od dobave izdelka. Domneva se, da je neskladnost izdelka obstajala že v času nakupa, če se pokaže v enem letu od dobave izdelka, razen če ponudnik dokaže drugače oz. domneva o neskladnosti ni združljiva z naravo izdelka ali naravo neskladnosti.
Kupec v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti kupec sporoči na elektronski naslov info@studentska-trgovina.si. Kupec mora ponudniku omogočiti, da izdelek, za katerega kupec zatrjuje, da je neskladen, pregleda.
V primeru neskladnosti izdelka je kupec, ki je o neskladnosti izdelka obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odstavka, upravičen da:
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k varovanju osebnih podatkov uporabnikov oz. kupcev v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov se nahajajo tukaj.
Mnenja, komentarji in ocene
Mnenja, komentarji in ocene, ki jih kupci in uporabniki napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji. Ponudnik omogoča, da mnenje, komentar ali oceno napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine ali kupec, ki je kupil izdelek, pred dokončno objavo pa jih ponudnik v skladu s postopkom, navedenim v nadaljevanju, pregleda in presodi, ali ustrezajo kriterijem za objavo.
Z oddajo mnenja komentarja ali ocene se uporabnik oz. kupec izrecno strinja s temi pogoji poslovanja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor, ki pripravi mnenje, komentar ali oceno, izjavlja, da je imetnik materialnih in moralnih avtorskih pravic na teh vsebinah ter da te materialne avtorske pravice časovno in prostorsko neomejeno prenaša na ponudnika.
Postopek presoje primernosti mnenj, komentarjev in ocen in način potrjevanja ocen je objavljen na povezavi tukaj.
Pravno obvestilo – pogoji uporabe spletne strani
Spletna stran ŠTUDENTSKA-TRGOVINA.SI je last ponudnika, ki s spletno trgovino tudi upravlja. Vse vsebine v pisni in slikovni obliki, ki so objavljene na tej spletni strani, so intelektualna lastnina ponudnika. Uporabnik teh vsebin ne sme prepisovati, spreminjati, razmnoževati, objavljati ali kako drugače izkoriščati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika.
Električna in elektronska oprema
Kupec lahko skladno z veljavno zakonodajo ob nakupu nove električne in elektronske opreme odpadno električno in elektronsko opremo prepusti ponudniku. Takšna oprema mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme (EEO) enaka dobavljeni EEO, število kosov odpadne električne in elektronske opreme pa enako številu kosov dobavljene EEO.
Pritožbe in spori
Kupec in ponudnik se strinjata, da bosta poskušala vse nesporazume in spore, ki nastanejo pri nakupu izdelkov, rešiti na miren način.
Ponudnik ima vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb. Kupec lahko odda pritožbo na elektronski naslov info@studentska-trgovina.si. Ponudnik bo najkasneje v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, ter v istem roku kupcu sporočil, koliko časa jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora, zato si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno in ne po sodni poti.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
Spletno reševanje sporov
Ponudnik na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na naslednji povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Želimo vam prijetne in ugodne nakupe!
Pogoji poslovanja veljajo od 15.5.2023.