Postopek za "Trusted Shops" mnenja/ocene
Vsaka izkušnja z nakupom ali uporabo storitve podjetja je lahko ocenjena od 1 do 5 zvezdicami. Mnenja se nanašajo na izkušnje, ki so se zgodile največ 6 mesecev pred oddajo mnenja. Skupna ocena se nato izračuna na podlagi preprostega povprečja ocen vseh preverjenih ocen v zadnjih 12 mesecih. Stranke opišejo izkušnjo s svojimi besedami in dodajo komentarje.
Trusted Shops ne ponuja nobenih ugodnosti, posebnih pogojev, cenovnih popustov ali drugih spodbud za oddajo pozitivne ocene ali umik negativne ocene. Vse ocene, pozitivne in negativne, so objavljene. Platforma za povratne informacije Trusted Shops
Veljajo pogoji uporabe.
Izračun števila zvezdic
5,00 - 4,50 Odlično
4,49 - 3,50 Dobro
3.49 - 2.50 Sprejemljivo
2,49 - 1,50 Slabo
1,49 - 1,00 Zelo slabo
Pregled ukrepov za preverjanje
Trusted Shops je sprejel različne ukrepe v svojem sistemu pregledov, da zagotovi, da objavljene ocene prihajajo samo od potrošnikov, ki so dejansko uporabljali ali kupili izdelke ali storitve (»preverjene ocene«).
Kako Trusted Shops zagotavlja, da so te ocene pristne?
Tehnični ukrepi
Trusted Shops uporablja različne tehnične ukrepe za zagotovitev, da so vabila za pregled po e-pošti poslana samo na e-poštne naslove, ki so bili uporabljeni za dokončanje nakupa ali nakup storitve.
Spletni nakupovalci, ki uporabljajo storitve Trusted Shops, vključno z zaščito kupcev, bodo prejeli povabilo za pregled od Trusted Shops, potem ko zaključijo svoje naročilo. Povezavo v elektronskem sporočilu lahko uporabite za oddajo ocene verodostojno opravljenega nakupa.
Poleg tega lahko uporabniki storitev Trusted Stores tudi ocenijo svoja naročila tako, da se vpišejo v Consumer World (območje za prijavo v Trusted Stores). Sprejeti so bili tudi tehnični ukrepi za zagotovitev, da se lahko ocenijo samo transakcije, dokumentirane v Consumer World.
Spletne trgovine lahko prek sistema Trusted Shops svoje stranke prosijo tudi za pošiljanje ocene. V okviru avtomatskega pošiljanja vabil se e-poštni naslov stranke preko API-ja ali tako imenovanega zbiralnika ocen prenese v Trusted Shops za namen pošiljanja e-pošte z vabilom. Ti tehnični ukrepi zagotavljajo, da bo povabilo k pregledu poslano samo na e-poštne naslove, ki so bili uporabljeni za dokončanje nakupa.
Poleg tega je v izbranih primerih na voljo možnost vnosa ocene neposredno na bonitetni profil podjetja. Ponovno je treba vnesti e-poštni naslov in referenčno številko. Za potrditev pristnosti e-poštnega naslova se uporablja postopek dvojne prijave.
Hkrati se v vseh primerih zbirajo dodatni referenčni podatki o naročilu, da se zagotovi, da so storitve Trusted Shops na splošno varno dodeljene in da je posamezni nadzor dodeljen dejanski nakupni transakciji.
Ročni ukrepi
Uporabljajo se tudi drugi ročni ukrepi za zagotovitev, da ocene zagotovijo samo stranke, ki so dejansko kupile izdelek ali uporabile storitev.
Da bi preverili, ali je ocena verodostojna in zakonita, recenzij ni mogoče poslati anonimno. E-poštni naslov, uporabljen ob nakupu, vedno služi kot preverljiva referenca za oddajo ocene.
V primeru nedoslednosti ali navedb, da ocena ne temelji na izkušnjah, je kljub izvedbi zgoraj navedenih tehničnih ukrepov potrebno dokazilo, da je predložena ocena upravičena in se ustrezno preveri. Če z zahtevanim dokumentom ni mogoče dokazati, da je bil izdelek kupljen ali da je bila storitev uporabljena, se ocena izbriše.
Aktivno upravljanje pregledov
Mnenja podjetij, ki uporabljajo Trusted Shops Active Review Management, so pred objavo filtrirana glede na določeno nepooblaščeno vsebino. Recenzije s takšno vsebino se ne objavljajo. Ročno skeniranje je omejeno izključno na vsebino, navedeno pod "Splošno", in vsebino, navedeno za določene panoge. Povezavo za uporabo te funkcije najdete na preglednih profilih teh podjetij. Nadaljnjih ročnih pregledov ocen pred objavo ni.
Splošno:
- Žaljive ali rasistične izjave
- Osebni podatki, zlasti imena zaposlenih ali imena strank
Za politike
- podatke o bančnem računu
- Številke polic
Za e-cigarete
– Kakršna koli posebna sklicevanja na ponujene izdelke (ocene izdelkov)
- Sklicevanje na uporabo ali uživanje tobaka ali tobačnih izdelkov, e-cigaret
- Ocene, v katerih je izdelek/blago omenjen
- ocene, v katerih je omenjena beseda "izdelek", "blago", "blago" ali "oprema" - (izjema "blago ni prejeto")
Za zdravila
- Izjave o učinku zdravila
- Pred / po primerjavi
– Kakršna koli posebna sklicevanja na ponujene izdelke (ocene izdelkov)
- Ocene, v katerih je izdelek/blago omenjen
Za prehranska dopolnila
- Informacije o načinu delovanja
- Primerjava pred in po
Za alkoholne pijače
- Oglas za uživanje alkohola